Monday, February 28, 2011

Driving test, Ujian memandu.

Hari ni hari yang paling 'nerve-wrecking moment' untuk pemegang-pemegang lesen L, okay maybe bukan untuk semua tapi yang pasti untuk aku. Nervous yang tak berkesudahan. Tapi semalam tidur okay jer. Takde pulak gangguan ke apa.


Test jpj. Penting kan? Mana tak nya, kalau lulus jer dah boleh nak racing-racing dengan minah rempit kat luar sana. Kalau takder lesen mana boleh, kena arrest kat polis la nanti, illegal driving and racing. Okay itu bukan topiknya. Tadi test jpj sepatutnya dalam pukul 10.30 tapi delay-delay macam flight airasia ke aper, tgk-tgk dah kul 11++.


Dapat no 20. Number ni bitter sweet. Satu part lulus, satu lagi gagal. Bitter sweet kan?

Aku tak lulus part driving kat atas jalan raya tu. Dapat 13/20 jer. Komen dalam paper tuh fuhh panjang giler. Tapi jpj aku tak de la macam dalam gambar kat atas ni. Dia xde la nak marah ke apa, dia just duduk diam from starting sampai la habis. Sunyi sepi, macam romantik pulak kan? Kalau ada sinaran bulan, wow perfect.


Auww aku tahu kenapa tak lulus, sebab dia nak date dgn aku lagi la tu. Okay tipu, gedik sangat. Dia tulis dalam paper tu, aku buat kesalahan mandatori (sp). Okay bila aku buat? Tak ingat pun.


Nasib baik yang litar punya lulus. Kalau tak memang aku @bfafb&$&basdc ! HAHA.

Aku fail kali ni. Tak per, bukan nya aku akan suicide pun sebab gagal. Aku just duduk sorang-sorang mengenang nasib, mengira bilangan titisan mata gitu jer. Dah fail kali ni, hopefully nanti second time aku lulus la pulak. Hopefully.


InsyaAllah.

pictures are credited to google.

3 comments:

Nursyuhada said...

There's gonna be a next time rinee :)

yayasuraya said...

cheer up rinee. mcm syu kata. there's gonna be a next time. :)

RineeReza said...

@Syu, @Yaya

Thanks. Hopefully next time lulus. :)